Autor Wiadomość
Beelzebob
PostWysłany: Sob 20:59, 29 Gru 2007    Temat postu:

Gz ale potrzebne to tak strasznie ;p ale ogólnie dobrze 8/10
Gara
PostWysłany: Sob 20:40, 29 Gru 2007    Temat postu:

parę błędów ortograficznych i wszystko w jednym kolorku Very Happy mogłaś dodać parę screenków ( chociaż niekoniecznie), ale ogólnie poradnik całkiem ok. 7.5/10
Siwek
PostWysłany: Sob 18:24, 29 Gru 2007    Temat postu:

Ładnie ładnie ale mogłaś bardziej kolorystyczniej bo zlewa sie all ;/ 8/10
DrAgOnItA
PostWysłany: Sob 18:21, 29 Gru 2007    Temat postu:

Ładnie ;]może nie krótko ale zwięźle opisane najważniejsze wady oraz zalety co do sorca to raczej nie najtrudniej jest grac sorcem a najlatwiej ;]wystarczy spojrzec na ilosc MS a powiedzmy RP.....chyba powinnas to zmienic xD;]
Lady Eskorda
PostWysłany: Pią 11:21, 28 Gru 2007    Temat postu: Krotki opis profesji

RYCERZ - Rycerze są najtwardszymi wojownikami w świecie Tibii.
Są silni i zwinni, i umieją się posługiwać każdym typem broni do walki w zwarciu ze straszliwym efektem.
Podczas walki zawsze idą na pierwszą linie, mierząc się z najpotężniejszymi przeciwnikami w walce wręcz.
Gdy podróżują z innymi, zwykle to oni zajmują się przeciwnikami, broniąc kompanów.
Poprzez swoją zwinność i wysoką umiejętnością posługiwania się tarczą, rycerze są niemal nie możliwi do pokonania, nawet gdy bitwa jest przegrana, to właśnie rycerze ostatni polegają.
Jednakże, mimo swojego męstwa w walce mają też wady: Rycerze są stosunkowo słabi w sztuce magii.
Nawet kiedy wiedzą jak rzucić jeden, czy dwa czary, ich magia jest raczej podstawowa.
Właśnie dlatego rycerze polegają na innych, aby leczyli ich nabyte w walce rany, zwykle też sami używają runów zakupionych w sklepie.
Pieniądze na runy nie są problemem, ponieważ rycerze łatwo gromadzą dużą ilość złota.
Dzięki swej nadludzkiej sile, mogą nieść dużo przedmiotów i sprzedawać je w mieście, więc rycerz nigdy nie opuszcza podziemi z pustymi rękoma. Jeśli szukasz łatwego do grania i zdobywania poziomów powołania, wybierz rycerza.

DRUID - Druidzi używają magii w najczystszy sposób.
Jak czarodzieje, są słabo zbudowani, a ich umiejętności bojowe są kiepskie.
Ale, po co Ci broń skoro możesz powalić przeciwnika potężnym magicznym promieniem?
Druidzi mają kilka czarów ofensywnych do dyspozycji, a doświadczony druid z odpowiednim poziomem magicznym może pokonać równie silnych przeciwników, co każda inna profesja w świecie Tibii.
Będąc jednością z naturą, i wszystkim co żywe, druidzi skupiają się na magii tworzenia i i magii defensywnej.
Druidzi są najlepszymi uzdrowicielami w świecie Tibii, ich umiejętność leczenia innych czyni ich bardzo popularnymi na tle innych powołań.
Tylko oni wiedzą jak stworzyć runiczną wersję czaru "Ultimate Healing"
Grający innymi klasami doceniają pomoc druidów jako ratujących życie, dlatego druidzi mają lepszy start jeśli chodzi o przyjaciół.
Jeśli preferujesz potężną, nie ofensywną magie, i jeśli lubisz być członkiem w drużynie i mieć w niej coś do powiedzenia, powinieneś wybrać druida.

CZARODZIEJ -Podobnie jak druidzi, czarodzieje skupiają się na magii.
Podobnie do bardziej pokojowych braci, czarodzieje muszą być cierpliwi jeśli chcą urosnąć w siłę, ponieważ ich umiejętności walki są bardzo ograniczone, jak druidzi mają słabą budowę.
Jednakże, czarodzieje mają wielki potencjał.
W sumie, poprzez ofensywną naturę ich zaklęć, czarodzieje są być może najbardziej zabójczymi wśród wszystkich powołań.
W przeciwieństwie do druidów, którzy skupiają się na magii tworzenia i magii defensywnej, czarodzieje koncentrują się na ciemnej, destrukcyjnej stronie magii, a ich zaklęcia moga stać się naprawdę dewastujące na wyższych poziomach.
Tylko czarodzieje mogą stworzyć runiczną wersję czaru "Sudden Death", i tylko oni wiedzą jak rzucić apokaliptyczny czar "Ultimate Explosion". Doświadczony czarodziej może zniszczyć najpotężniejszego wroga mrugnięciem oka, dzięki temu są zawsze mile widziani jako członek drużyny. Granie czarodziejem jest o wiele trudniejsze niż innymi powołaniami, więc jeśli jesteś nowy w świecie Tibii, powinieneś raczej spróbować się jako rycerz lub paladyn.
Jednakże, jeśli interesuje cię droga magii, powinieneś zostać czarodziejem.

PALADYN -
Ich umiejętności w trenowaniu walki w zwarciu stoi na drugim miejscu, po rycerzach.
Umieją też nie najgorzej posługiwać się tarczą, a doświadczeni paladynowie mogą blokować większość przeciwników, nawet jeśli nie są w tym tak dobrzy jak rycerze.
Jednakże, prawdziwą zaletą paladynów jest ich umiejętność walki na dystans.
Paladyni są najlepszymi łucznikami jacy tylko istnieją.
Od rzucania prostymi kamieniami, do strzelania z kuszy, paladyni uczą się używać broni dystansowej z zabójczą celnością.
Paladyn trzymający wroga na odległość, łatwo może go pokonać.
Ale to nie wszystko, są też dobrymi magami, i mają bardzo dużo czarów do swojej dyspozycji.
Jednak ich umiejętności magiczne nie mogą się równać z prawdziwą magią druidów i czarodzieji, paladyni mają jednak dostęp do pewnych czarów, ponieważ mogą używać prawie każdy run jaki istnieje.
Doświadczony paladyn, strzelający z kuszy i używający runów "Sudden Death" w tym samym czasie, to najstraszniejszy z możliwych widoków! Jeśli szukasz dobrego wojownika, który umie się również nieźle posługiwać magią, paladyn powinien być twoim wyborem.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group